Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam broj računa upisan na računu koji ste dobili uz artikal ili ime i prezime koje ste uneli prilikom poručivanja kao i opis problema na e-mail reklamacije@klikshop.rs
Na osnovu Vašeg opisa reklamacije, odgovorićemo Vam sa informacijom o tome:
- da li se proizvod može zameniti za novi,
- da li se može vratiti novac,
- da li se može naći neko drugačije rešenje problema.
U slučajevima kad se proizvod može zameniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, pošiljku šaljete na adresu koja se nalazi u povratnicama, koje dobijate prilikom kreiranja zemene ili povrata novca. Kada nam pošiljka stigne od Vas, putem maila dobijate obaveštenje o prispeću pošiljke u naš magacinski prostor. Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj od dana podnošenja reklamacije.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail reklamacije@klikshop.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj od dana podnošenja reklamacije.
Preuzmite reklamacioni list OVDE.